september 2013

Ferie i Israel

Vi storkoser oss i Israel. Blir lite blogging på grunn av at jeg vil oppleve mest mulig. Noen bilder fra mobilen kommer jeg til å legge ut når jeg får tid. Håper at alle dere har det fint der hjemm...

Dagens antrekk 25.09.13

Sunne muffin til frokost

God morgen ♥I dag blir det en travel dag. Først skal jeg på jobb på H&M. Der blir jeg til klokken halv 8 i kveld. Så er det hjem og spisse middag. Etter middag blir det styrketrening, og til ...

Mine planer for dagen

God morgen søtinger ♥I dag skal jeg ned og jobbe på H&M. Vi fårmasse nye varer, så det er bare og komme innom og se på nyhetene (sogndal). Etter jobb, skal jeg shoppe litt til Israel. Bladert...

Overrasker kjæresten min om morningen.

God morgen alle sammen ♥I dag sto jeg tidelig opp for å overaske kjæresten min med frokost. Det trengte han etterå komme hjem midt på natten. Yoghurt med frokostblaning, jordbær, melk og grov...

Pizza og film kveld.

Etter en god treningsøkt på idrettsbanen, er det godt og slappe av med god mat og film. Det er så deilig og slappe av etter en treningsøkt. Kroppen slapper av, og du selv har utrolig god samvittigh...

You crushed it !

Trening er livet !! I dag fikk jeg en ny rekord på treningsklokken min. Jeg er så utrolig glad for att treningen min går fremover. For ett år siden klarte jeg nesten bareto runde sammenhengende på ...

Prio 1 i dag, trene !

God morgen dere ♥Jeg ligger enda i sengen og nyter en god søndags frokost. Sunne pannekaker med kesam og bær. Boken fra "Jonesbø, politi" er også en trofast morgen rutine. Den er utrolig spen...

Antrekk 21.09.13

Topp: H&M // Bokse: Bikbok // Cardigan: Forever 21 // Smykke: H&M // Jakke: Lindex // Sko: New yorker // Veske: H&M

Film kveld på en fredag, er ikke feil.

Etter en herlig fjelltur på hølsete i dag, tok vi oss en shopping tur. Jeg kjøpte meg en bokse fra bikbok som allerede er blitt min favoritt. Nå koser vi oss med film. Kveldens film ble "snow white...

Trenings antrekk 20.09.13

¢¾¢¾

Opp å hopp, det er fredag.

Wow, det er fredag allerede. Er det bare jeg som synes at dagene flyr ? Apropo fly, om ca. en uke sitter jeg på flyet til Israel. Der skal jeg feriere i10 dager. Må snart begynne å pakke.I dag skal...

Pannekaker med tilbehør til kvelds.

God kveld ♥Klokken07.30 var jeg oppe av sengen, kl. 07,45 var jeg ute på joggetur. Det var herlig og trene tidelig på dagen. Etter morgen treningen tok jeg meg en god varm dusj før jeg tok på...

ANTREKK VIDEO 19.09.13

Nå er det utrolig lenge siden jeg har laget antrekk video. Derfor lagde jeg enn til dere i dag. Håper dere liker videoen.Vårjakke: H&M // Bokse: Gina tricot // Topp: H&M // Smykke: H&M // Klokke: C...

Frokost på sengen.

God morgen ♥Når vi var hjemme i Bergen i helgen, kjøpte vi oss ett senge bord. Nå slippervi strålingfra pcèn, legge serveringsbrette på dynen og få smuler i sengen. I mine øyne er dette fanta...

Relaxing after training

Ut å jogge i regnet

God morgen ♥Nå er vi hjemme igjen etter enlanghelg i Bergen. Det er alltid godt og komme hjem, men selvfølgelig er det ekstra godt og være hjemme i Bergen med venner og familie. Dagen i dag e...

Frokost, det viktigste måltidet på dagen DEL 3.

Frokost, det viktigste måltidet på dagen DEL 2.

Har bursdag i dag !!

Nå er vi på vei hjem til Bergen ♥Det blir utrolig koseligå feire bursdagen min hjemme med familie og venner. Bursdagspresangen fra kjæresten min var disse flotte nike joggeskoene. Det beste m...

DEL 1.Stripes and denim antrekk 12.09.13

Bokse: Lindex // Genser: Gina Tricot // Veske: H&M // Lue: H&M // Jakke: H&M // Sko: adidas egypt.

Frokost, det viktigste måltidet på dagen DEL 1.

White blazer with denim Antrekk 10.09.13

Treningsantrekk de 3 måndene

NR:4 Jogge + styrke på NR.5Jogging opp aaberget og ned + NR.6 Jogge+ styrke på idrettsbanen. styrke trening hjemme.idrettsbanen.NR:1 Jogget rundt i nabolaget + NR:2 Uten sminke på tur i fjellet. NR...

Kyllingsalat til middag.

Kyllingsalat er en enkel og sunn mat og lage til middag. Om du har mer igjen, kan du spise restene til lunsj dagen etter. Dagen i dag har vært herlig, slev om jeg nesten bare har vært på jobb. Nå s...

Shirt and cardigan with denim

Skjorte: H&M // Cardigan: H&M // Bokse: Gina tricot // Klokke: Casio // Veske: H&M

En vane og se på "god morgen norge"

Dagen er nettopp startet, og jeg har vært oppe i 3 timer allerede. Det er så deilig og få mye ut av morningen. Nå spiser jeg en god frokost og ser på "god morgen norge". Litt merkelig at jeg har bl...

Dip og grønnsaker til kvelds

Nå sitter vi og koser oss med dip og grønnsaker etter dagens store valg. Håper at alle har brukt stemmen sin i dag. En stemme kan ha mye og si. 71grader nor går på tvèt i kveld ♥♥♥...

Kari Traa - Høst og vinterkolleksjon

Bildedryss fra treningen

En super dag på idrettsbanen !!Treningsantrekket. Digger sterke farger på treningsklærene.Nike klokken er klar for dagens treningsøkt.Ser på fremgangen i treningen vår.

DEL 1 // black skirt with spring jacket Antrekk 08.09.13

Jakke: H&M // Genser: BikBok // Skjørt: H&M // Sko:Adidas Egypt// Klokke: Casio Tyskland //

Dette MÅ du ha under og etter trening

1. TRENINGSTIGHTS: Treningstightsen er fra H&M. Passer til rolig jogging på idrettsbanen. Litt tykkere stoff enn de andre treningstightsene mine. Digger designet. 2. SPORTS BH: Sports bhèn er fra H...

Mandager for meg er best !

God morgen ♥Når jeg la meg under den varme dynen i går kveld, kunne jeg høre regnet som pisket mot ruten, men nå er det varme solstråler som lyser opp vinduskanten. Været i Sogndal er herlig....

Cupcakes med jordbær og blåbær

Maksimal avslapping etter jobb

Hei, god ettermiddag ♥I dag har jeg vært på jobb. Det var utrolig mange som skulle finne seg nye antrekk, så det var mye å gjøre på jobb. Jeg stortrives med jobben min. Hjelpe kunder, se alle...

Høstens kåpe med strikk - Antrekk 06.09.13

Kåpe: H&M // Strikkegenser: H&M // Bokse: H&M // Sko: H&M // Klokke: Tyskland // Armbånd: H&M

Ett sunt måltid om morningen

God morgen søtinger ♥I dag har jeg fri fra jobb. Det beste er å ha fri på en fredag. I dag skal jeg rydde i garderoben min. Det er blitt en stund siden sist jeg ryddet i klærene mine, så det ...

Smoothie til kvelds.

Etter en land dag med jobb og rydding, er det godt med en god smoothie

NIKE stoptsklokke terningkast: 6

♥ Lett å bruke.♥ Har gps.♥ Har en syndlig klokke + dato ♥ Stoppeklokke.♥ Stor skjerm. ♥ Lagrer de 50 beste tidene på klokken. Alletreningsøktene blir lagret på b...

God mat etter trening

Hei dere ♥Akkurat nå ligger jeg i sofakroken nydusjet og sliten. Jeg har nemelig vært på joggetur i fjellet. Det gikk veldig bra på i dag. Jeg nådde ett nyttmål ♥ Nå er det bare og sitt...

Topp 5 antrekk for august

Min topp 4 liste musikk til trening

Det er så lenge siden jeg har lagt ut trenings musikken som jeg hører på fortiden. Nå har jeg endelig tatt meg tid til og poste ut mine topp 4 liste. Håper at dere liker den ♥

Hva har hent med Norge ? Man kan ikke jogge alene lenger.

God morgen♥Jeg sitter og ser på nyhetene om den 21 år gamle jenten som ble drept på joggetur i Ålesund. Det er helt utrolig at det finnes mennesker som kan gjøre noe så forferdelig. Det kunne...

Renate 23 år Sogndal

Renate er en jente/dame på 23år fra Bergen. Akkurat nå bor hun sammen med samboer i Sogndal og jobber på H&M.