Mat

Enkel og sunn lunsj

♥ Kok opp grønnsaksblanding ♥ Tilbred bacon i tørr stekepanne ♥ 3egg med gressløk, pepper, salt og vann blandes i en skål ♥ Hell de ferdige grønnsakene i stekepannen med eggerøren over ♥ Dander med bacon på toppen.

Når man trener og er aktiv, er det viktig med en god, og sunn lunsj. I dag ble det grønnsaker med egg og bacon.

#mat #sunn #lunsj #trening #grønsaker

Julegrøt til lunch

Siden det er første desember i dag, kjøpte jeg og Torgeir oss julegrøt, julebrus og pepperkaker til lunsj. Vi satt oss ned med en av våre favoritt julefilmer, og storkoste oss. Filmen anbefaler jeg alle å se i julen. Filmen heter "Jingle all the way" og er en morsom komediefilm som passer godt til juletiden. Til middag blir det raspeballer med bacon og pølse. Det er viktig og kose seg litt ekstra nå i juletiden. Jeg ønsker dere alle en herlig start på desember.
Håper at dere alle koser dere masse ♥

Frokost og julestemning

God morgen ♥
I går var jeg og Torgeir i skogen og klippet noen greiner å pynte til jul med. Siden vi ikke skal ha juletre i år, blir det heller en liten busk med gran. Vi blir mye hjemme i juletiden, så det er like greit at vi ikke kjøper juletre. Vi kan heller nyte lukten og lysene fra treet  hjemme i Bergen. I dag skal jeg jobbe noen timer før jeg skal hjem og kose meg med kjæresten. I morgen har jeg fri fra jobb, så da skal jeg forsette å pynte litt til jul. Da jeg var minde synes jeg det var så viktig å begynne pyntingen den 1 desember, men nå ser jeg at det er deilig og ha pynten lengst mulig. Vi feirer jul 1 gang i året! Jeg selv synes at julen er veldig koselig, jeg elsker alle lysene, nissene, naturen som blir drad inn,ja rett og slett ALT! Gleder meg til å begynne med julebaksten. Nå skal jeg fikse meg til jobb.
Håper at dere får en nydelig tirsdag ♥

Lett og enkel frokost for deg å lage

♥ Grovt brød ♥ Skinke ♥ Ost ♥ Gressløk ♥ Purre ♥
Sett ovnen på 200g, ta skinke på brødskivene, deretter ost, purre og gressløk. Vær kreaktiv, paprika er også godt. Legg skivene mitterst i ovnen og vent i 8 min.
Håper det smaker ♥

God morgen solstråler

God morgen solstråler ♥
I dag ble det en tidelig treningsøkt. Måtte opp 07.00 på morningen får å få gjort alt jeg skulle. Skal nemmelig på jobb 09.00 i dag. Treningsøkten min ble styrketrening med hoppetau som oppvarming. Nå har jeg spist en god frokost. Yoghurt med frokostblanding, nøtter og tørket frukt. Til drikke ble det vann med sitron og agurk. Nå må jeg komme meg på badet før jeg skal ned på H&M. Kos dere masse i dag ♥

Endelig HELG !

God morgen ♥
Endelig er det helg. Noen timer jobbing på h&m nå, så kan jeg nyte helgen sammen med familien og kjæreten. Min mor, far, søster og farmor, kommer inn til Sogndal i kveld. Gleder med sånn til at de skal ha helgen sin her inne med oss. Min søster skal prøve sognebunad i morgen. Blir utrolig spennende og se hvordan bunaden sitter på henne. Ellers skal vi gå på tur, shoppe, trene, lage god mat, ha koselige kvelder inne med tv og brettspill. Nå skal jeg spise god frokost før jeg begynner og rydde litt. Frokosten i dag ble havregrøt med lett syltetøy + vann med sitron og agurk.
Ha en super helg alle sammen ♥

God morgen norge !

God morgen ♥
Nå sitter jeg og slapper av etter dagens styrketrening. Det er så deilig og trene tidelig på dagen. I dag skal jeg jobbe på h&m til stengetid. Da kommer jeg hjem halv 8 på kvelden. Resten av dagen skal jeg slappe av inne i varmen. Dagens frokost ble grove rundstykker, med lett syltetøy, cottage cheese og smoothie. Det er herlig og ha god tid til frokosten om morningen.
Håper dere har hatt en flott frokost ♥

Hjemmelagde rundstykker til frokost

God morgen søtinger ♥
I går lagde jeg hjemmelagde rundstykker. Noe jeg er utrolig glad for nå. Det er så deilig meg hjemmelaget bakst til frokost og kvelds. I dag skal jeg jobbe på H&M. Blir spenende og se alle nyhetene vi har fått inn. Jeg slutter tidelig i dag, så Torgeir og jeg skal bort på idrettsbanen og jogge etter middag. Det blir en rolig joggeøkt i dag siden jeg hadde en hard økt i går. Ellers i dag skal vi handle til resten av uken, og helgen. Vi får jo besøk av min mor, far og søster i helgen. Gleder med !!
Håper dere får en nydelig onsdag ♥

Ikke helg riktig enda

God morgen ♥
Frokosten i dag ble yoghurt med havregryn, knuste mandler og jordbær. Et kalt glass med melk, og hjemmelagde oreo kjeks. Om det er noen som vil ha oppskriftenpå oreo kjeks, må de bare gi en lyd. I dag er det helg for de fleste. Jeg må jobbe i morgen også før min helg begynner. Egentlig skule jeg hatt fri denne helgen, men jeg jobber i morgen for å få fri neste helg. Da kommer min mor, far og søster. Det er så utrolig koselig når de kommer inn hit til Sogndal. Vi skal på fjelltur, gå i fjøra, min søster skal prøve sognebunad og vi skal ha koselige kvelder med god mat og drikke ♥
Gleder meg masse til neste helg ♥

Havregrøt med jordbær

God morgen
Siden jeg har fri fra jobb i dag, blir det husmor oppgaver hjemme i leiligheten. Støvsuging, vasking, rydding og baking. Slike husmor oppgaver minner meg om trening. Akkurat der og da, er det ikke så moro, men når du er ferdig, og ser resultatet er det fantastisk. Frokosten i dag ble havregrøt med kanel og jordbær. Det suneste du kan lage deg om morningen.
Det du trenge til havregrøt er: 1dl havregryn 1dl melk 1,5dl vann 1ts salt Jordbær Kanael

Ha melk, vann og havregryn i en kasserolle. Kok opp under omrøring. La grøten småkoke i ca. 5 minutter til den er passe tykk. Smak til med litt salt før servering.

Ostesmørbrød med egg til frokost

God morgen
Frokosten i dag ble ostesmørbrød. Ostesmørbrødene er veldig gode og mettende. Jeg liker og ha litt salat ved siden av.
Det du trenger er: Egg, Brød, Gressløk, Salat, Ost, Skinke, Salt.

1. Knus ett egg i en dyp talerken. Tillsett litt salt og gressløk. 2. Skjær 4 brød brødskiver. 3. Dypp brødskivene i egg, bare på den enne siden. 4. Skiven med egg skal ligge nederst og øverst. 5. Tilsett ost og skine i skiven. 6. 200g i 10 min. 7. Kutt opp salat. Håper det var en lett forklaring, og at du vil prøve deg på ostesmørbrød med egg.

God frokost

Mat etter trening

God morgen alle dere ♥
Jeg har vært oppe i 4 timer allerede. Det første jeg gjorde når jeg sto opp i dag, var og ta på meg treningsklær. Det var utrolig deilig og begynne lørdagen med 5km joggetur. Nå slapper jeg av på sofaen med god og sund mat. Klokken 12, begynner jeg på jobb. Håper at det er mange som tar seg turen til H&M Sogndal i dag.
Ha en fin lørdag alle sammen ♥

Kornblanding, yoghurt, banan, vann med sitron og egg.

Sunne muffin til frokost

God morgen ♥
I dag blir det en travel dag. Først skal jeg på jobb på H&M. Der blir jeg til klokken halv 8 i kveld. Så er det hjem og spisse middag. Etter middag blir det styrketrening, og til slutt pakking til Israel. Jeg vet ikke om jeg får tid til alt dette i dag. Tiden går så fort. I går lagde vi sunne muffins. Derfor ble det en god frokost på sengen i dag. Det er viktig og ha god tid til frokost. Nå må jeg prøve å pakke litt før jeg skal ned på jobb.
Ha en fin dag ♥

Mine planer for dagen

God morgen søtinger ♥
I dag skal jeg ned og jobbe på H&M. Vi får masse nye varer, så det er bare og komme innom og se på nyhetene (sogndal). Etter jobb, skal jeg shoppe litt til Israel. Blader til turen, reise shampo flasker, solbriller, badetøy og div. Jeg har allerede begynt og småpakke til turen. Det blir deilig med sol og varme igjen. Nå må jeg gjøre med klar til jobb.
Dere må ha en fin dag ♥

Min sunne frokost  ♥

Overrasker kjæresten min om morningen.

God morgen alle sammen ♥
I dag sto jeg tidelig opp for å overaske kjæresten min med frokost. Det trengte han etter å komme hjem midt på natten. Yoghurt med frokostblaning, jordbær, melk og grove skiver med jordbær og banen, blomst fra hagen og stearinlys. Han ble veldig glad og overrasket. Det er herlig og få ett så fornøyd smil om morningen. Nå skal vi spise frokost sammen, før vi begynner dagen. Ha en super mandag

Pizza og film kveld.

Etter en god treningsøkt på idrettsbanen, er det godt og slappe av med god mat og film. Det er så deilig og slappe av etter en treningsøkt. Kroppen slapper av, og du selv har utrolig god samvittighet. I dag er det søndag, siste dagen i denne uken. I morgen er det min favoritt dag, mandag. Ny uke, nye muligheter til å prestere bedre en forrige uke.

Den uken som kommer nå blir utrolig varierende. Mandag - onsdag skal jeg være i Sogndal og jobbe. Torsdag til fredag skal jeg være hjemme i Bergen. Lørdag drar jeg ti Israel !! Det er helt sykt og tenke på. Tiden går så fort. Jeg gleder meg sånn til å reise. Nytt land, ny kultur og nye opplevelser.

Skal dere noe spennende uken som kommer ? ♥

Prio 1 i dag, trene !

God morgen dere ♥
Jeg ligger enda i sengen og nyter en god søndags frokost. Sunne pannekaker med kesam og bær. Boken fra "Jonesbø, politi" er også en trofast morgen rutine. Den er utrolig spennende !! I dag blir prio en å trene. Jeg og Torgeir skal bort på idrettsbanen og jogge + styrke. Blir deilig og trene siden jeg hadde en fri dag i går. Ellers har jeg ikke noe spesielle planer, liker å ta dagene og timene som de kommer. Nå må jeg begynne dagen, finne treningsantrekk, fikse meg og fylle iskaldt vann på treningsflasken. Ha en herlig søndag alle sammen

Opp å hopp, det er fredag.

Wow, det er fredag allerede. Er det bare jeg som synes at dagene flyr ? Apropo fly, om ca. en uke sitter jeg på flyet til Israel. Der skal jeg feriere i 10 dager. Må snart begynne å pakke.
I dag skal vi på tur i fjellet, da er det viktig med en god frokost. Rundstykke med salat, agurk, paprika, eggerøre med gressløk, løk pluss kjøttpølse. Herlig start på fredagen. Nå skal jeg finne frem treningsantrekket for i dag, og fikse meg litt.
Ha en super fredag ♥

Frokost på sengen.

God morgen ♥
Når vi var hjemme i Bergen i helgen, kjøpte vi oss ett senge bord. Nå slipper vi stråling fra pcèn, legge serveringsbrette på dynen og få smuler i sengen. I mine øyne er dette fantastisk. I dag tidelig spiste jeg frokosten i sengen. Kan ikke beskrive den gode og avslappende følelsen. Der satt jeg i sengen med god frokost, bloggen og "lyden av norge" på dab radioen. Dette må jeg gjøre oftere. Nå skal jeg ned på senteret og se litt i butikker før jeg skal på jobb på H&M.
Kos dere masse i dag ♥

Frokost, det viktigste måltidet på dagen DEL 3.

Frokost, det viktigste måltidet på dagen DEL 2.

Frokost, det viktigste måltidet på dagen DEL 1.

Kyllingsalat til middag.

Kyllingsalat er en enkel og sunn mat og lage til middag. Om du har mer igjen, kan du spise restene til lunsj dagen etter. Dagen i dag har vært herlig, slev om jeg nesten bare har vært på jobb. Nå sitter jeg i sofaen og ser på "helstrøm rydder opp hjemme". Torgeir er på jobb, og kommer hjem klokken 11. Så det er min alene tid i noen timer til.
God kveld og natt alle sammen ♥

En vane og se på "god morgen norge"

Dagen er nettopp startet, og jeg har vært oppe i 3 timer allerede. Det er så deilig og få mye ut av morningen. Nå spiser jeg en god frokost og ser på "god morgen norge". Litt merkelig at jeg har blitt glad i å se på god morgen norge om morningen. Når jeg var liten var pogrammet noe av det kjedeligste jeg viste om. Og hvertfall når reklaen kom på tvèt etter sommeren. Det første jeg gjør om morningen nå, er å ta på tv2. Det har rett og slett blitt en vane. Liker også Venke sine gode måltider. Blir så inspirert av henne. Nå skal jeg se litt mer av god morgen norge før jeg drar ned på H&M.
Ha en super dag ♥

Dip og grønnsaker til kvelds

Nå sitter vi og koser oss med dip og grønnsaker etter dagens store valg. Håper at alle har brukt stemmen sin i dag. En stemme kan ha mye og si. 71grader nor går på tvèt i kveld ♥

Mandager for meg er best !

God morgen ♥
Når jeg la meg under den varme dynen i går kveld, kunne jeg høre regnet som pisket mot ruten, men nå er det varme solstråler som lyser opp vinduskanten. Været i Sogndal er herlig. Om natten kommer regnet, om dagen er det opplett eller nydelig vær. Torgeir (kjæresten min) har ikke stått opp enda. Han er trøtt etter nattjobbing. Så jeg spiser frokost sammen med tvèn i dag.

Mine planer for i dag er å nyte været, rydde litt i leiligheten, vaske litt klær til Israel turen, og nyte den siste fri dagen i denne uken. Dette er egentlig litt merkelig men jeg elsker mandager. På mandager kommer det en helt ny uke, hvor vi kan bli flinkere og bedre en forrige uke. Jeg blir bare så motivert av mandager. Det er vel jeg som er så gira på livet.
Ny start ny uke til og mestre mer en forige uke ♥

Cupcakes med jordbær og blåbær

Ett sunt måltid om morningen

God morgen søtinger ♥
I dag har jeg fri fra jobb. Det beste er å ha fri på en fredag. I dag skal jeg rydde i garderoben min. Det er blitt en stund siden sist jeg ryddet i klærene mine, så det blir godt å få litt kontroll. Vinter og hørst klærene skal hentes frem fra boden. Sommerklærene kan jeg ikke pakke bort enda. Jeg skal nemmelig til Israel om 22 dager. Jeg gleder meg til vame og sol ♥
I Israel har jeg aldri vært før, så det blir veldig spenende. Frokosten i dag ble Yogurt, frokostblaning, jordbær i hjerter og blåbær. Det var så godt, å jeg ble utrolig mett.
Blogger til dere senere ♥

Smoothie til kvelds.

Etter en land dag med jobb og rydding, er det godt med en god smoothie

God mat etter trening

Hei dere ♥
Akkurat nå ligger jeg i sofakroken nydusjet og sliten. Jeg har nemelig vært på joggetur i fjellet. Det gikk veldig bra på i dag. Jeg nådde ett nytt mål ♥ Nå er det bare og sitte seg ett nytt mål for treningen. I kveld koser jeg meg med muffin rundstykkerrundstykker. Jeg er utrolig glad i å bake. Lagde en helt vanlig rundstykke deg (med grovt mel, fiber, havregryn, vann, salt og olje) og puttet deigen i muffin former. Resultatet blir som på bilde. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden med en god bok. Natta til dere

Mettende milkshake til frokost

God morgen søtinger
I dag er det siste dag på jobb denne uken. I morgen drar jeg hjem til Bergen hvor jeg skal være i helgen. Det blir så godt å komme hjem til familien. Vi skal ut på hytten i hele helgen. Jeg elsker å være ute på hytten og slappe av og bruke masse tid på familien. Det blir vel også mye trening i helgen. Når jeg er på hytten har jeg god tid til trening, noe jeg synes er utrolig bra. Da når jeg vel også målet mitt for månden. Frokosten i dag ble mettende milkshake (hva jeg har i ser du under). Denne milkshaken er lett å lage om du har dårlig tid om morningen. Det eneste du må tenke på, er å kutte opp biter av banan og putte dem i frysen før du legger deg. Jeg selv har mange små poser med bananbiter i frysen.

Melk Oboy pulver Havregryn Fryste bananer Mørk 70% sjokolade
Balnd alt i blender

Sukkerfrie drops

I sommer var vi i blant annet iTyskland. Der hadde dem en butikk med masse drops og kjærligheter. Dropsene kom i alle ulike farger og smaker, og de var utrolig gode. I butikken hadde de også sukkerfrie drops, noe jeg ble utrolig glad for. Jeg kjøpte 4 ulike smaker sitron, bringebær, lakris, den siste kan jeg ikke beskrive. De er så utrolig gode, kan spise meg gal på dem.
Vi fikk ta noen bilder inne i butikke (se under) ♥

Søte maleri på veggen.

Hvor de laget dropsene.

Sukkerfrie og vanlige sukkerdrops.

Etter jobb i dag tok jeg meg en tur på clas ohlson. Der kjøpte jeg fire små glasskrukker. Dere kan jo bare tenke dere hva jeg skulle med dem. Nå står dem på hyllen på kjøkkende med alle de fire smakene i. Det beste med alt er at jeg kan ta en drops når jeg vil.
I love it ♥

God morgen norge - frokost.

God morgen. I dag skal jeg tidelig på jobb. Jeg synes alltid det er så deilig og begynne tidelig på jobb, da får man mye ut av dagen, å man slutter tidelig på jobb. I dag blir det rydding og vasking i leiligheten og trening på idrettsbanen. Nå må jeg forte meg og sminke meg før jeg drar ned på jobb. Jeg bruker alltid så lang tid på frokosten. jeg synes det er viktig og ha en rolig morgen med en god frokost. I dag ble det et glass med yoghurt, jordbær og forkostblanding. I siden av jordbær og banen (nam).
Kos dere masse i dag ♥

Ny uke, nye muligheter - frokost

God morgen søtinger. Uken er nå på start, og vi alle har nye muligheter for å gjøre ting bedre en forige uke. Jeg selv laget meg pannekaker til frokost i dag, for å gjøre en super start på uken. Om ikke så lenge skal jeg ned og jobbe på H&M. Nå må jeg bare finne et passende antrekk for dagen. Dere alle må ha en strålende dag på den nye uken.

Frokost, en god star på dagen.

God morgen ♥
På søndager pleier jeg å bruke god tid til å komme meg opp av sengen. Den siste fridagen i helgen, den må nytes. Frokosten i dag ble god morgen yogurt med jordbær og honing på toppen. ved siden av havre - og mandelkjeks som er utrolig mettende. Som drikke ble det min dagelige dose av kalsium (melk). I dag skal vi nyte finværet. Torgeir har fri fra jobb i dag (noe som er herlig). Vi skal bruke dagen til og være mest mulig med hverandre før hverdagen med jobb og skole begynner i morgen. Turen blir ned til sentrum, der vi skal slappe av, spise middag og ta litt bilder. Senere i dag blir det joggetur. Blir godt å få ut litt energi. Jeg håper at dere får en like fin dag som meg.
Så blogges vi ♥

Havre- og mandelkjeks til frokost.

God morgen solstråler ♥ I dag skal jeg jobbe på H&M. Jeg gleder meg til å se de nye nyhetene som har kommet dene uken. Vi hadde et spenende møte på torsdag som motiverte jobb dagen min til 100.. så gleder meg til å bruke det vi lærte på møte i praktis.

I går laget jeg sunne havre- og mandelkjeks. De er utrolig gode med hvitost med paprika & agurk. Til frokost i dag, ble det da havre- og mandelkjeks, jordbær, druer med litt yogurt pluss eplejus (nam nam anbefaler dere å lage havre- og mandelkjeks.) Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb.
Blogges ♥

Det er min kveld

På kveldene liker jeg og krype opp i soakroken med et godt varmt pledd, og god mat på bordet. I dag er det min kveld. Torgeir er på jobb, så jeg er halt alene. Min kveld betyr at jeg bruker ekstra god tid på meg selv. Lager god mat, renser huden, pleier neglene, tar nytt på sengen, en god varm dusj, ja bruker rett og slett god tid til å pleie meg selv. Det er så viktig og ha tid til seg selv noen ganger. Sett pris på deg selv, und deg noe godt.
Det finnes bare en av deg, du er unik ♥

Havregrøt til frokost - nam

God morgen! I dag har jeg fri fra jobb. Noe som er herlig, siden det er så pent vær ute. Jeg har store planer om å være mest mulig ute i dag og nyte solen og naturen. Men først en god, sunn, frokost. I dag laget jeg meg havregryn med tilbehør. Havregryn er noe av det beste du kan spise om morningen. Du blir god og mett, og holder deg mett i flere timer. Kos dere i solen i dag. Det skal hvertfal jeg ♥

God morgen solstråler - frokost

Sommeren er tilbake i Sogndal. I dag skal det bli nydelig vær. Solen er alerede på plass på himmelen. Jeg under alle sammen masse sol i dag. For meg blir det ikke så mye sol. Jeg skal nemmeig på jobb til klokken 7, pluss møte til klokken halv 9 i kveld. I morgen har jeg fri ! noe som er herlig siden det skal bli pent vær i morgen også. Da er det min tur til og kose meg i solen.

Frokosten i dag ble yoghurt, frokostblaning, jordbær, honing og revnet 70% kokesjokolade. Pluss pianøtt smør med mandler på toppen. Det er godt og kose seg litt ekstra når jeg begynner sent på jobb.
Alle dere må nyte dagen i solen ♥

Fiskeburger til middag - healthy

I dag har jeg jobbet på H&M. Utrolig mye å gjøre i dag. Det var veldig godt å komme hjem til ferdiglaget middag. Fiskeburger med grovt brød og grønsaker er aldri feil. Virkelig ett sunnt alternativ. Nå skal vi la maten synke, før vi tar på oss treningsklær. Vi skal nemmelig bort og trene på idrettsbanen. Jeg gleder meg sånn !!
Trening og kjærlighet forlenger livet ♥

Salat til lunsj

God morgen ♥ Jeg gleder meg til lunsj på jobb i dag siden jeg har laget meg en så god salat. Det er viktig og lage variert mat i hverdagen. Nå må jeg løpe ned til jobb.

Hva jeg bruker i salaten kommer i et innlegg senere.

Yogurt, frokostblaning, jordbær og honing

God morgen kremtopper ♥ Ny dag nye muligheter. Det er tirsdag, solen skinner og jeg spiser en god frokost i stuen. Jeg er så klar for å dra på jobb i dag. Vi får nye varer på H&M, gleder meg til å se nyhetene. Jeg er veldig glad i høst/hvinter moten, med store strikkegensere, skjerf, kåper, digger alt. Håper dere får en fin dag på jobb / skole.
Blogges ♥

Cola er det sunneste du kan drikke..

..skulle jeg ønske. Cola i ukedagen pleier vi aldri å ha. Men siden det er bursdagen til Torgeir, gjør vi ett untak. Til kvelden har vi laget et fruktfat meg masse frukt. Jeg er veldig glad i oppskjært frukt. Resten av kvelden blir det film og avslapping.
Dere må ha en koselig og avslappende kveld også

Liker dere oppskjært frukt ?

Frokost, det viktigste måltide på dagen.

Kjæresten min har bursdag i dag. Hipp hipp hurra !! I dag fikk han pannekaker til frokost, med rislunsj. Siden pannekakene var så mettene, måtte vi heller spare rislunsjen til lunsj. Håper at dere får en herlig start på den nye uken.
Vi blogges senere ♥

Lunsj til jobb

Jeg liker og kose meg litt eksta med lunsj på fredager, siden det er siste dagen på jobb dene uken.
I dag har jeg laget meg en god salat. Håper dere får en flott fredag!
Jeg må komme meg på jobb ♥

Pleier du å lage deg salat til jobb/skole ?

En god sart på dagen begynner slik

Nakkekoteletter med potetbåter, paprika og agurk.

Godt for sår hals

Når jeg sto opp av sengen i dag, kjente jeg at halsen var vldig sår. Jeg bestemte meg for å lage melk med honing, siden jeg har hørt at det skal være bra for halsen. Etter en kopp med varm melk og honning, føler jeg meg mye bedre. Nå skal jeg ta meg en tur ned på apoteket. Snakkes ♥

Har du prøvd varm melk med honing ?

Oppskrift på sunne sveler

Kos deg med sunn mat

Kommer du til å prøve tipset ?
Kjøper du shape up ?

SUNNT & ENKELT

OPPSKRIFT: 1egg, halv ts bakepulver, melk og havregryn. Du kan bruke vann i stede for melk om du vil være ekstra sund.

SUND KVELD: SMOOTHIE!!

Mellommåltid

Et raskt, sunt og godt alternativ. Passer godt som mellom mellommåltid.

Det du trenger, er:

- Havregryn
- Yoghurt (her bruker jeg bringebær)
- Druer

Havregryn på bunnen, yoghurt i mitten, så druer på toppen. Enkelt og greit.

Hva spiser dere som mellommåltid ?
Link om du har et innlegg om det samme :)

Godt og slappe av etter jobb.

Etter en lang jobbdag er det lov å legge beina i sofan og slappe av med en god dessert.

Pakke i posten

God formiddag dere. Mobilen min varslett meg tidelig i dag, om at skjørte mitt var klar for å hentes. Det tok ikke lang tid før skjørte var trykt hjemme hos meg. Jeg var så spent på om det var rett størelse, å det var det heldigvis. Skjørte er utrolig nydelig! Jeg ville ha volum, å det fikk jeg. Hvordan det ser ut på, kommer senere i dag. Ha en super dag søte lesere.

En god morgen, med god frokost.

Nydelige blomster som jeg har fått av min kjøre.

Skjørte! Hvordan skjørte ser ut på, kommer senere i dag.

Har dere hatt en god morgen ?
Jeg ønsker dere alle en nydelig dag.

Kjæresten min er den beste !

Når jeg kom hjem fra jobb i dag fikk jeg en utrolig herlig overraskelse.Kjæresten min hadde bakt hjemmelaget pizza, og kjøpt roser til meg. Jeg er så lykkelig ! Torgeir gjør livet fantastisk. Det er så godt å komme hjem på kvelden og få en så flott overraskelse. Lykke !

Stor blomsterbukett med mange nydelige rooser.

Pizzaen var utrolig god !

Nå blir det idol !

Dere må ha en super kveld !

Smile!

Har dere også en fantastisk kjøreste ?
Ha en god helg !

Hjerte pizza

Når jeg lagde rundstykker for noen uker siden, lagde jeg disse hjerte rundstykkene. I dag tok vi dem opp fra frysen og tilsatte kjøttdeig, taco krydder, mais og ost på toppen. Kan virkelig anbefalles.

Image and video hosting by TinyPic

Hva synes du ?

Kosestund inne

Det er virkelig godt og ha en innedag når det regner ute. Når jeg tenker over det, er det utrolig lenge siden jeg har sett, og følt på regn. Har hatt så utrolig mange flotte dager med nydelig vær. Man trenger ikke å ha dårlig samvitighet av å sitte inne i dag. Lure meg var på joggetur i går, så slipper å trene ute i dag. Treningen i dag blir styrke på treningsmatten.

Godt med noe friskt og godt til lunsj.

Vannmelon.

Sjokolade.

Appelsin og druer.

Pluss litt is ved siden av. Er så utrolig friskt og godt.
Er det regn hos dere ?

Oppskrift på hjemmelagde rundstykker.

Kommer du til å bruke oppskriften ?

Gode hjemmelagde rundstykker

Nå ligger jeg langflat på sofaen, med hjemmelagde rundstykker på fanget. Er så godt å komme hjem til god mat etter jobb. Nå venter jeg bare på at Helstrøm skal komme på tv-skjermen. Han er helt RÅ! Sitter og ler og koser meg når jeg ser på han. Liker også at han komme med mange gode tips til matlaging i hjemmet. Resten av kvelden går i avslapping. Jeg trente på treningsmatten min før jeg dro på jobb i dag, så jeg har fortjent å slappe av på sofaen i dag også. Stolt over meg selv jeg. Kos dere masse i kveld.

Gode hjemmelagde rundstykker.

Gulerøtter er så godt.Til en fredagskveld er det godt med dipp til.

Skal du se Helstrøm ?
I morgen legger jeg ut oppskriften på rundstykkene.

Etter en god treningsøkt

Rett etter jobb i dag gikk jeg hjem og skiftet til treningstøy. Jogging sto på planen. Er så befriende og herlig å jogge ute når det er så nydelig vær. Isen som har lagt i Sogndal lenge, har nå begynt å forsvinne. Forholdene ilgger godt til rette for trening utendørs. Når jeg kom hjem hadde Torgeir (kjæresten min) laget hjemmelaget lasagne. Kan ikke beskrive hvor godt det var. Til dessert hadde vi vannmelon. Herlig slutt på en god treningsøkt. Nå skal jeg slappe av på sofaen og se luksusfellen på tv.

Lasagne og salat til middag.

Flnke kjæresten min som lagde middag til meg.

Salat med hjerter.

Sunn dessert, vannmelon.

Frisk og god.

Jogger du om dagene ?
Er du like glad i lasagne og vannmelon som meg ?

Smoothie og gulerot snacks

Koselig lørdags kveld med smothie, gulerot i dipp, gulerotkake og yatzy. Kan ikke bli en bedre kosekveld. Vi storkoser oss her inne i Sogndal.

Det var jeg som vant i yatzy !! heldige meg. Bare flaks sikert.

Gulerøtter og dipp er utrolig godt ! Dere MÅ prøve.

Liker dere gulerøtter og dipp ?
Pleier dere og spille yatzy ?
Hva en fin kveld alle sammen.

Oppskrift på ostehorn

Min instagram !

Instagram: Memorybook90 Følg meg om du vil

Hva kaller du deg på instagram ?

God morgen

God morgen alle sammen. Frokost på sofan med en god og varm dyne. Jeg liker søndager. I dag blir det rydding av leiligheten og kanjse en tur ut i solen. Håper dere også får en fin dag.

Hva skal du i dag ?

God frokost om morningen er viktig !

"Ny dag, nye muligheter til å være akkurat den du er, helt unik"
Innkjøps innlegg kommer senere.

Endelig stråler jeg igjen !

Image and video hosting by TinyPic

God ettermiddag alle sammen. Jeg føler meg endelig i bedre form, (smiler). I den siste tiden har jeg vært utrolig rastløs, jeg liker ikke å være syk. Det er jo så mye annet å gjøre en å ligge på en sofa og synes synd på seg selv.Så i dag har jeg vært ute i den nydelige vårsolen og tatt bilder (bilder kommer i et annet innlegg). Det var en fantastisk god følelse og komme ut i naturen igjen. Jeg er en jente som liker meg veldig godt ute. Det er en stor befrielse og være ute på tur i det fri og ikke tenke på noe som helst. Gleder meg til jeg blir i super form og kan gå på lange turer i fjellet med kjæresten min igjen.

Men nå, en viktig ting ->
Ukens blogg skal trekkes i dag ! kan ikke si når, men lover at jeg skal trekke en vinner som skal ligges på sidemenyen i løpet av dagen. Lykke til dere som har meldt dere på !
Outfit innlegg kommer om ikke så lenge.

Renate 23 år Sogndal

Renate er en jente/dame på 23år fra Bergen. Akkurat nå bor hun sammen med samboer i Sogndal og jobber på H&M.